20/09/2012

Normativa per les activitats extraescolars

Per a garantir el bon funcionament de les activitats extra-escolars, agrairem llegiu amb atenció les normes que a continuació us detallem:

- Les activitats extra-escolars i servei d’acollida estan organitzades i gestionades per l’AMPA i aquestes es realitzen fora d’horari escolar, per tant, tots els nens i nenes que vulguin participar han de ser socis de l’A.M.P.A.

- Cada alumne ha de lliurar una fotocòpia de la targeta sanitària al responsable de l’activitat al seu inici.

- Les places son limitades i el preu s’ha calculat en funció del nombre de participants. No us podreu donar de baixa de l’activitat, com a mínim, fins haver pagat un trimestre. Per donar-se de baixa heu d’avisar 15 dies abans.

- El rebut de l’activitat es domiciliarà al vostre comte. En el cas de devolució del rebut, les comissions de devolució aniran a càrrec vostre.

- Es prega puntualitat a l’hora de recollir al vostres fills i filles.

- L’actitud i comportament de l’alumne ha de ser correcte, de respecte vers al monitor, als companys i el material.

- La junta de l’A.M.P.A es reserva el dret de fer fora l’alumne que incompleixi alguna de les normes.

Hi ha un membre de la junta de l’A.M.P.A. com a responsable per a cada activitat, que dedica hores del seu temps lliure per a que tot funcioni el més correcte possible. Demanem la vostra col·laboració a l’hora de complir les normes establertes per a que aquesta feina no es faci més feixuga.